תמיכה והורדות
הורדת התוכנה
מדריכים
שאלות ותשובות
אפשרויות אקטיבציה
-
אקטיבציה דרך האינטרנט. כדי לבצע אקטיבציה דרך האינטרנט יש לבחור Online Update, להקליד מספר רישיון שרכשתם וללחוץ על Next. אם האקטיבציה לא צלחה יש לוודא שאין חסימות או סינון אתרים.
-
אקטיבציה ללא אינטרנט. כדי לבצע אקטיבציה ללא אינטרנט יש לבחור Offline update, להעתיק ולשלוח לתמיכה שלנו את Machine Identifier וגם מספר רישיון שלכם. בהתאם לנתונים הללו אנחנו נכין לכם קובץ רישום (Authorization file) שבעזרתו תוכלו לבצע אקטיבציה.
-
החלפנו מחשב מורה והרישיון אינו מתאים
-
יש לכתוב בקשה להעברת הרישיון למחשב חדש. המכתב חייב להיות כתוב באנגלית על דף עם לוגו של המוסד. יש להסביר סיבה להעברת הרישיון, לכתוב מספר רישיון. בסוף חייבים חתימה של מגיש בקשה וחותמת של ארגון.
מה לעשות כאשר מחשב תלמיד אינו מתחבר למחשב מורה?
יש לוודא כי:
-
שניהם מוגדרים על אותו ערוץ
-
התקשורת בינכם אינה נחסמת ע"י חומת אש
-
בכל המחשבים מותקנת אותה גרסה
-
כל המחשבים מחוברים לרשת ופרוטוקול TCP/IP מוגדר על אותו טווח כתובות
-
במנהל ההתקנים מוגדר כרטיס רשת אחד בלבד. אם בנוסף לכרטיס רשת פיזי קיים כרטיס רשת וירטואלי או כרטיס רשת פיזי נוסף – יש לבטל אותם.
-
במחשב מורה ישנם מספיק רישיונות לכל התלמידים. קחו בחשבון שגם צלמית שחורה (המחשב שמנותק או שכבר לא קיים) תופס רישיון וחייבים למחוק אותו כדי לשחרר את הרישיון.
מה הסיבה שכאשר משדרים מחשב מורה לתלמידים התמונה אינה עוברת?
-
יש לוודא שבמנהל התקנים נמצא כרטיס מסך אחד בלבד. אם בנוסף לכרטיס מסך פיזי קיים כרטיס מסך וירטואלי או כרטיס מסך פיזי נוסף – יש לבטל אותם.
-
יש לוודא שצלמית של המחשב מופיעה בתוכנת מורה כמחוברת (לא שחורה)